Friday 28 December 2012

tetiba jadi rajin *xde motif* >_^

bila bukak blog sendiri nth knapa biLA  dngr lagu ni aku sendiri jd tenang.. (ceh! ni kes nk puji lagu blog sendiri lr ni.. ngehh3) xde lrrr... the truth okeh! *terikut ng cerita td! haha *

seriusly da penat nk hadap buku2.. dr pg td lg.. huhu
berehat sebentar bersama mexico bun + coklat daim.. (untg lrrr... hahaha)

so, dh xde bnda nk buat update blog lg best! heehee..

td tngok drama "semontel cinta kita" upss!!! tiba2 teringat time skolah dlu... waaaa rindu nye kat kwn2... bila kita blh jmpa??? (pertanyaan yg xtw bila blh jwb klau tnya kt sini..) hehe


huhu tngal 3 hari lg nk masuk 2013.. xtw knapa. tkut yg teramat sngt.. #pdhal sblum2 ny msuk thun baru cool jew..

 ny sbb kes jnji lrr ni!! awat cek? tkot xblh nk bt kh??

yes! that truth!! *ikot lg crita tu! *

omaigod3!!......... *opss!! terikut cerita Istanbul Aku Datang pulak* :)

 tp InsyaAllah aku yakin aku blh. uwaaaaa cmne kalo xkuat???
Ya Allah saat tu nnti aku perlukan Mu untuk terus beri aku kekuatan.. sesungguhnya aku hnya hamba Mu yg lemah yg terkadang blh terlepas dari jnji yg cuba aku lakukan..
tp xkira!!! susah cmne pun aku kna cuba,, untuk kbaikan aku juga,,,,,
T.A.K.U.T....................................!!!!!!

Yakin Allah bersama orang yang sentiasa berusaha untuk berubah ke arah lebih baik... :)

 oke lh, nk asar dah pun... nnti I will be back...


                                            ...........Jazakallahu khairan kathira................


P/s: tahniah to my Bro yg bakal melangkah ke tingkatan ! di tahfiz sn!! i'm really1000 proud with you.my dear :). InsyaAllah kptusan kamu  menolak sekolah berasrama penuh di terengganu dan memilih tahfiz sain merupakan pilihan terbaik yg Allah telah tetapkan buat kamu... buat yg terbaik. InsyaAllah dunia dan akhirat kedua-duanya kamu perolehi... moga blh mmbawa mak n ayah kita ke syurga nanti... :)
Salam penuh kerinduan bt keluarga ku.. O_o.
Assalamualaikum....




No comments:

Post a Comment