Wednesday 26 December 2012

SELAMAT DATANG 2013 :)

Salam penuh kerinduan buat semua...

R.I.N.D.U pd blog tp xde masa yg slalu untuk update pd blog ny..

so, bila ad kelapangan aku akn cuba gna sebaik mungkin.. hehe
hrmmm lihat pd tjuk kt ats wow3!!! xsbr kn nk smbut thun baru. tp jngn lupa
smkin lama kita mnjadi khalifah di bumi Allah ini smakin dkat waktu untuk kita berjumpa denganNYA.
doakan moga kita sama-sama mnjadi penghuni syurga kelak Amin :)

hati aku tiba-tiba sayu... (wo..wo..wo.... don't touching2 okeh!!)
hehe ye lrrrr..... kjp jew rasa.. dah nk hbis satu thun. ap yg aku bt dalam tahun ni aku pun xtahu.. :(
YaAllah sedarkan lah hambaMu ini yg terkadang lalai dengan kehidupan...

1.1.2013 nnti aku dh jnji awal2 lg dlm diri aku.
nk buang semua kisah yg buat aku yg ............................ (erk!! nthlrrr... )
InsyaAllah tahun baru ny aku nk jadi  seorang yang baru.
baru cmne ek??? O_o

InsyaAllah smua knangan sedih, pahit, n mcm2 rasa yg xsedap tu lrr aku akn tinggal.. (jngn nk ikut aku tw nnti!! heheh)
semua kngn manis akan aku bawa bersama... :)

aku nk jd seorg yg kuat!!! (yeaaaaahhh!!!!)
xnk jd insan yg lemah.. (smpai org blh buat ap shja)

hehe Nadiah boleh!! Gambatte!!

P/s: sj nk tlis kt sini. hehe td time nk p ATM(jln sorg2 sbb bru hbis kls.) tiba2 ad yg pngil. "Nadiah!!"
lgsung xtngok sbb da tw sape..  (memg bdk2 laki fizik ny gatai ek xcm bdk laki bio slow skit.. haha)
xde keje ke tw nk gngu ank dara org jew..hewwwheee
 okeh! stkat ny dlu. nnti 1.1.2013 klaU xde pape aku akn update kisah baru..


 
                                  pelihara hati, pelihara iman moga Allah sentiasa di hati mu.. 


No comments:

Post a Comment